niedziela, 6 stycznia 2013

Kroniki dawnego świata...

"W zamierzchłych czasach kiedy to panowali jeszcze potężni monarchowie, a po ziemi chodziły smoki i inne przerażające istoty żył pewien chłopiec. Nie był zwyczajnym dzieckiem. Niektórzy powiadają, że zrodził się z samego ognia piekielnego Hadesu , inni, że poczęła go pani ciemności, która pokochała śmiertelnika. Prawda była taka, że powstał z Chaosu-wszechomocnego, wszechogarniającego i wszechobecnego pana wszystkiego co złe, ale i nawet tego, co dobre. Nie mógł niestety wychowywać swojego syna, bo był nazbyt potężny. Zesłał więc dziecko na Ziemię, a następnie oddał pod opiekę śmiertelnych istot-ludzkiego małżeństwa, które z całego serca pragnęło mieć dziecko. Na jego polecenie nadali mu imię Arlen, co w potocznym języku gwiazd i planet oznaczało "Ten Co Powstał Z Chaosu". Jegomość zapowiedział, że gdy przyjdzie odpowiedni czas, powróci, aby odzyskać swojego potomka. Nikt by nie pomyślał õjak potoczą się losy tak wspaniałego dziecka. Otóż dorastał spokojnie w domu swego ojca, chodził do szkółki wraz z innymi dziećmi w jego wieku, przeżywał pierwszą miłość, pierwszy zawód  i wszystko inne czego doświadczały dzieci jego pokroju. Dopiero w wieku 16-tu lat dane mu było dowiedzieć się o jego prawdziwym pochodzeniu. Wielki cień zstąpił na ziemię w pobliżu domu chłopca. Po chwili przyjął kształt wysokiego na dwa metry mężczyzny o posiwiałych włosach i bladej, sędziwej twarzy. Ubrany w długie, złote szaty wszedł do domu. O Tym co działo się potem, nikt nie wspomniał. Ani w żadnych księgach, ani w podaniach, ani nawet w pieśniach. Nikt nie wie co się stało z chłopcem "-Kroniki dawnego świata

Moja twórczość xD

12 komentarzy:

  1. eeeeeeeeeeeeej, za krótkieeeee.. wciągnęło mnie ;///// czekam na cd ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie MOŻE, tylko poprostu COŚ Z TEGO BĘDZIE .. i ja czuję że to nie będzie delikatne COŚ .. ja tam liczę że z tego może się zacząć cała książka. pomyśl tak że masz 3 opcje żeby to rozwinąć :
    1. opisać dzieje tego dzieciaka na ziemi
    2. opisac co się stało później
    3. napisac kilka takich kronik, np. dzieje paru takich osob zeby potem sie okazalo ze sie poznaly i jakieś przygodyy
    ehhh, ta moja inwencja twórcza, ale może wymyślisz inny sposób na rozwinięcie tego .. tak czy tak na dobry początek możesz spróbować ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pomysły super i zamierzam iść jeszcze w tę stronę. ;D
      P.S. Ja mam czwartą opcję: opisać konsekwencje tych wydarzeń w przyszłości ;>

      Usuń
    2. i bardzo dobrze, to ty spier**laj z fb itd. i pisaj mi cd *.* poważnie czekkam ziomuś ;D

      Usuń
    3. Oke- jak bd miał "wene" to cie o tym poinformuję, chociaż najpierw dobrze by było imię przynajmniej podać Anonimku xD

      Usuń
    4. jak podam imię to jest 1% szansy że ogarniesz kim jestem a wtedy już nic nie napiszesz ziomuś ;)

      Usuń
    5. Czemu miałbym nic nie napisać xD To podaj przynajmniej płeć ;P Albo wiek ;D

      Usuń
    6. jestem dziewczynąą XDD

      Usuń
    7. no dobra, wiek twój ;D

      Usuń
  3. siemkaa tu Ula xdd ej ale to jest zajebiste, weź to kontynuuj bo ciekawi mnie ciąg dalszy xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łooo, Ulaaa .. ktoś mnie wreszcie popiera *.*

      Usuń