środa, 25 stycznia 2012

Środ(k)owe recenzje....Sherlock Holmes 2: Gra Cieni

                Mam częste braki pomysłów co napisać na blogu, więc dla urozmaicenia w każdą środę (postaram się) pisać recenzje. Obiektem mojego krótkiego recenzowania będą filmy, gry, książki itp. Ogółem wszystko ;P
  Na pierwszy ogień idzie film Sherlock Holmes 2: Gra Cieni.
 

W małym skrócie:      
Akcja toczy się rok po wydarzeniach z części pierwszej. Oczywiście głównymi bohaterami są detektyw Sherlock Holmes i jego wierny przyjaciel Dr John Watson. Ponownie łączą swoje siły, aby zwalczać zło...
Ich kolejnym przeciwnikiem jest przebiegły geniusz zła - Profesor James Moriarty.

Styl:
Tytuł jest humorystycznym filmem akcji z wątkami kryminalistycznymi- w skrócie dużo wybuchów, mniej zagadek. Miłośnikom serialowego wydania  przygód słynnego detektywa ta część niezbyt się podoba.
Brakuje w niej "tajemnicy", lecz moim zdaniem idzie to na "plus".

Sherlock jest osobą humorystyczną, a Dr Watson jest jego jakby rozsądkiem. Oboje się dobrze uzupełniają i oczywiście świetnie współpracują ze sobą

Krótka recenzja:
Sherlock Holmes 2: Gra Cieni jest jednym z najlepszych tytułów jaki oglądałem. 
Wciągająca fabuła, świetne efekty, bardzo dobra gra aktorska.
Wątpię, że spodoba się każdemu, ale jeżeli lubicie filmy akcji to migiem do kina :)

Byłem zachwycony tym filmem. Gdybym mógł, dałbym mu Oskara :P

Ocena:



Fabuła: 9/10
Efekty specjalne 10/10
Gra aktorska 8.5/10
Ocena ogólna: 9.5/10

Średnia: 9.25

1 komentarz:

  1. oj Erni chyba nie uważałeś na polskim ;p w recenzji się nie streszcza xD żartuje oczywiście nie wiedziałam że masz taki dar do pisania (:

    OdpowiedzUsuń