sobota, 28 stycznia 2012

Znowuu..:P

           Dawno tu nie zaglądałem.:( Mało czasu i brak pomysłów : [
Jestem u babci. Weekend więc okazja żeby odwiedzić dziadków.
Taakie tam nudy.. wstałem przed ósmą, (ledwo :P). Ciężko pisać bloga takiej szarej osobie jak ja. Nie mam jakiś ciekawych zajęć, ani nic. Gwiazdom to łatwo pisać bloga. Codziennie coś innego..jakieś sesje, udział w nowym filmie, trasa koncertowa..to jest życie. Chociaż i tak narzekają :) tym bardziej są ferie, siedzę w domu przed kompem. Tak przynajmniej spotykam się z kumplami w szkole i jest jakaś inspiracja :P
Dwa dni temu pomagałem (i nadal jest trochę pracy) przy tworzeniu bloga dla K....(nie zdradzę imienia bo może się obrazić :P). Niedługo podam Wam linka..., ale dopiero jak będzie już wszystko gotowe. :]

        Jeżeli zaglądacie czasami na mój licznik odwiedzin to zauważyliście już 4-cyfrową liczbę. Wow !!!
Zaledwie blog mam siedemnaście dni, a już ponad tysiąc wyświetleń. Pocieszające :D
Z tej okazji postanowiłem zrobić konkurs. Tylko jest mały problem. Nie wiem jaki. Może byście mi trochę pomogli. Było by miło :) Pokażcie czy czytacie to co piszę :D Please..:P

Jeszcze dzisiaj pod wieczór coś zamieszczę. Muszę nadrobić zaległe dni :P
Mam nadzieję, że mam jakiś "stałych" czytelników :
Pozdrowionka :D




1 komentarz:

  1. Ja jestem twoją stałą czytelniczką !! :D


    Ula Ł. xDD

    OdpowiedzUsuń