sobota, 22 grudnia 2012

"Let it snow, let it snow, let it snow..."

Przygotowania do świąt ruszyły pełną parą...Choinka już dawno ubrana, pokoje przystrojone i te zapachy..mhm...
A mnie jak na złość złapała choroba :/ Mam nadzieję, że jak najszyciej przejdzie :)

Dzisiaj troche bardziej informacyjnie ;P

Więc tak:
              Jak już większość osób wie, od września tańczę w FairPlay'u, więc, kto wie, może nawet pojawi się kiedyś filmik jak tańczę ;>
              Blog będę chyba prowadził w inny sposób. Będę starał się oczywiście zamieszczać codziennie typowe posty, ale będą też na przykład jakieś teksty, cytaty, myśli, zdjęcia i inne tego typu. Postaram się jak najczęściej "moją stronę" rozwijać ;D

P.S. Wow! Ponad 2000 wyświetleń O.0 Thanks ;*

                                     Adry - "Let it Snow" (feat Alicia Janosz, Yanaz)


1 komentarz:

  1. hahahah, no nie ma za co bo to proste że połowa odwiedzin to ja ;D a co do cytatów to super pomysł .. ja osobiście uwielbiam takie rzeczy *.* // Anonimek ;p

    OdpowiedzUsuń