piątek, 21 grudnia 2012

Powrót, Koniec Świata, Nowy Początek.


2012-12-21, Majowie, Koniec Kalendarza, blablabla....Dzisiaj Koniec Świata! ;D



  Po prawie roku przerwy postanowiłem wrócić. Głównie to za namową anonima z Ask.fm [link do mojej strony na końcu posta :)]. Tak się złożyło, że to w sumie dobry moment. Może jakaś inspiracja, magia świąt czy coś. Ale bądź co bądź dziękuje ci Anonimku hahah ;P. Przedtem pare razy próbowałem przywrócić bloga do życia, coś kontynuować, coś rozpocząć od nowa. Nie udawało mi się. Może to ta szkoła, te wszystkie obowiązki z nią związane. Może to brak poczucia pewności w tym co robie, pewności siebie. Nie wiem. W każdym bądź razie, powracam. Z nowymi planami, pomysłami i w ogóle. Tym bardziej, że zaraz koniec świata, więc jakoś trzeba to uczcić.

Tak szczerze- nie wierze w to :). Lubię sobie żartować  z takich rzeczy, że już nie mogę się doczekać i tak dalej, ale moim zdaniem jeżeli naprawdę ma nadejść koniec świata, to my tego nie przewidzimy. Gdyby rzeczywiście przyszedł nasz koniec to bym się go nie obawiał. Myślę, że to co czeka nas po drugiej stronie jest lepsze, a ja osobiście staram się żyć z ogólnie przyjętymi zasadami moralnymi.Wolę martwić się tym co jest teraz niż zastanawiać się co z nami będzie...

Jeszcze co do ludzi- postaram się nie przejmować tą "złą stroną mocy" (haha xD) i utrzymać ten blog jak najdłużej, bo wiem, że są osoby, które zwracają na niego uwagę. Z resztą- czy ja kogoś zmuszam do czytania? Nie. I dlatego jeżeli nie chcesz, to nie czytaj. Chociaż jestem otwarty na różnego rodzaju opinie- i te dobre, i te złe ;P Tak więc mój blog uważam za otwarty na nowo.

P.S. Zapewne niektóre formy są niepoprawne, ale...hmm...piszę tak jak czuje ;D

http://ask.fm/TheErnyou
https://www.facebook.com/ernest.borowski.3




3 komentarze:

  1. nmzc, jestem z cb dumna że piszesz dalej *___* //Anonimek ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Za 100lat kibel przewidzi kiedy Ty przyjdziesz, a Ty mi mówisz, że naukowcy nie przewidzą końca świata ? o.O

    OdpowiedzUsuń